BILLA България

domain

Сектори

Търговия

people

Брой хора в екипа

над 4700

location_on

Oфиси

София

13 440 лв. | 0 часа

Принос към каузите на Тук-Там

За компанията

BILLA България е първата международна верига супермаркети, която стъпва на българския пазар през 2000 г. Към момента BILLA разполага с 45 магазина в 45 града, което я превръща във веригата с най-голям брой търговски обекти в страната. Днес, наред с постоянно разрастващата се мрежа от супермаркети, компанията разполага с логистична база на територията на с. Столник и Централен офис на бул. „България“ 55, който е в непосредствена близост и до два от премиум магазините на веригата. Повече от 4500 служители са част от семейството на BILLA България. BILLA подкрепя младите хора, които търсят добри работни перспективи още от ученическите и студентски години. Чрез своята стажантска програма, веригата им дава възможност да придобият професионален опит в един от най-динамично развиващите се сектори, този на търговията с бързооборотни стоки. В допълнение, компанията осъществява и програми за дуално обучение, чрез което помага на ранното професионално развитие на младежи още в етапа на средното им образование. BILLA България ръководи редица проекти в подкрепа на българската икономика и местното производство, а също така развива иновативни и дигитални проекти в сферата на маркетинга и модернизацията на търговски обекти. Търговската верига е позната и като социално отговорна компания с активната си подкрепа към каузи и организации, работещи с хора в неравностойно социално положение, такива насърчаващи раждаемостта, осигуряването на образование и умения за социална интеграция. Опазването на околната среда и нейните ресурси са също стратегическа част от корпоративния ангажимент.

Екип и култура

Ася Павлова, BILLA: "Намерете работа и екип, които да ви зареждат и да ви карат да чакате с нетърпение следващия работен ден"

Ася Павлова, BILLA: "Намерете работа и екип, които да ви зареждат и да ви карат да чакате с нетърпение следващия работен ден"

Не се стремете да ставате „Мениджъри“ веднага, защото е важно да извървите кариерната пътека, която да ви подготви максимално добре за тази стъпка.

25 окт 2021 • 2 мин четене

Жоро Димитров, BILLA: "Aко работата доставя удоволствие, пътят нагоре е открит и се върви леко и неусетно"

Жоро Димитров, BILLA: "Aко работата доставя удоволствие, пътят нагоре е открит и се върви леко и неусетно"

Важно е човек да си даде време, за да разбере с какво иска и обича да се занимава.

25 окт 2021 • 2 мин четене

Интересни факти

Мобилното приложение BILLA App e „Продукт на годината 2021“ в категория „Приложения и програми за лоялност“ на авторитетен международен конкурс за иновации в потребителския сектор.

1-во място в категории „Социална корпоративна отговорност“ и „Маркетинг, реклама и ПР“ с развитието на програмата за лоялни клиенти BILLA Card в конкурса „Компания на годината“ 2020.

Призьор в още три ключови категории – „Иновации“, „Устойчиво развитие“ и „Employer Branding“.

Киселото мляко BILLA

е любимото на българския потребител за 2022 г. според класацията „Любимите марки“. Собствените марки на BILLA са финалист в още 4 категории на класацията.

2-ро място на престижния конкурс Employer Branding Awards в категория „Employer Branding Video“2021.

2-ро място за съвместната кампания с БЧК – „Купи и Дари“ в категория „Социален проект“ 2021.

1-во за BILLA Card в годишния конкурс на b2b media в категория „Бизнес проект на годината“ -2021.

Мобилното приложение BILLA App e „Продукт на годината 2021“ в категория „Приложения и програми за лоялност“ на авторитетен международен конкурс за иновации в потребителския сектор.

1-во място в категории „Социална корпоративна отговорност“ и „Маркетинг, реклама и ПР“ с развитието на програмата за лоялни клиенти BILLA Card в конкурса „Компания на годината“ 2020.

Призьор в още три ключови категории – „Иновации“, „Устойчиво развитие“ и „Employer Branding“.

Киселото мляко BILLA

е любимото на българския потребител за 2022 г. според класацията „Любимите марки“. Собствените марки на BILLA са финалист в още 4 категории на класацията.

2-ро място на престижния конкурс Employer Branding Awards в категория „Employer Branding Video“2021.

2-ро място за съвместната кампания с БЧК – „Купи и Дари“ в категория „Социален проект“ 2021.

1-во за BILLA Card в годишния конкурс на b2b media в категория „Бизнес проект на годината“ -2021.

Снимки

Предимства и бонуси

schedule
Гъвкаво работно време
home_work
Възможност за работа от вкъщи
favorite_border
Допълнително здравно осигуряване
group_add
Бонус за препоръка на служители
military_tech
Възможност за кариерно израстване и програми за развитие
local_offer
Отстъпки при ползване на продукти и услуги на наши партньори
directions_car
Безплатен паркинг
celebration
Тиймбилдинги и коледни партита
local_cafe
Зони за почивка с безплатни напитки
directions_run
Спортни активности и Multisport карти на преференциална цена
medication
Подновяване на „Лична здравна книжка“
bloodtype
Социален фонд за подкрепа при заболявания
person
Бонус „Служител на месеца“
card_giftcard
Подаръци за специалните поводи през годината
menu_book
Каталог с локални и национални обучения
language
Езикови курсове и сертифициране
cast_for_education
Платформа с онлайн специализирани обучения
child_friendly
Подаръчен пакет за новородено дете + финансов бонус
fitness_center
Coolfit карти на преференциална цена
redeem
Ваучери за храна на стойност 200 лв.

Интересни проекти

Обяви

Няма добавени позиции

Контакти

public Уебсайт

https://www.billa.bg

question_answer свържи се с нас