Изложение за печатните и рекламните комуникации

Категории: Featured posts, Блог | Публикувано на 21 август 2019

Динамичният сектор на печатните и рекламните комуникации очаква периода от 25 до 27 септември. Тогава компаниите в сферата ще се съберат на COPIS 2019. За осми път единственото изложение за печатни и рекламни комуникации в България ще отвори вратите си в Интер Експо Център. То ще предостави възможност за среща на представители на компании от България и чужбина за развитие на бизнеса и създаване на нови професионални контакти.печатните и рекламните комуникации

Тенденции

Успешният бизнес е неразривно свързан с внедряването на най-новите тенденции в брашна. Това важи и за предложенията, които ще могат да открият посетителите на COPIS 2019. Сред основните акценти е печатът върху текстил. Бързо развиващата се технология се пренася от рекламата и се ориентира все повече към бранша на текстилната индустрия.

На фокус ще бъдат и новостите при дигиталния печат, материалите, консумативите, графичния и пространствения дизайн, рекламен текстил и визуални комуникации. Сред експонатите на изложението ще бъдат редица сувенири, позволяващи брандинг и реклама, идеи за креативни фирмени подаръци и машини за производството им. Предложенията за оптимизиране на работата в сектора също ще бъдат изведени на преден план.

Най-мащабното издание досега

След като през 2018 г. COPIS затвърди позицията си на основен форум за сектора в Югоизточна Европа сега организаторите отчитат, че до момента участие са заявили компании от България, Китай, Румъния, Полша, Италия и Унгария. Те ще се включат с представянето на иновативни машини, технологии и софтуер. Изданието на COPIS 2019 ще бъде и най-мащабното в своята история и ще се настани в зали 2,3 и 4 на Интер Експо Център. Общата изложбена площ ще обхване близо 8 000кв.м.

Отново заедно

За втора поредна година форумът ще се проведе паралелно с ТМТ Експо – изложението, посветено на материалите и технологиите в текстилната индустрия. „През 2018 г. паралелното провеждане на COPIS и ТМТ привлече над 6000 посетители от България и чужбина в изложбените зали на Интер Експо Център. Симбиозата между двете изложения на свой ред създава успешна бизнес среда с възможности за по-широки партньорства и поставяне на основите на нови професионални контакти“, мотивират решението си за паралелното провеждане организаторите от Интер Експо Център.

Мастър клас и FABRIC IS COOL сред съпътстващите събития

Съпътстващата програма обещава нещо ново и различно. В дните на изложението вниманието ще приковава FABRIC IS COOL – CHRISTMAS Fabric Backlit AD Challenge. Събитието ще събере и обедини ключови специалисти около създаването на backlit печатна рекламна кампания – маркетолози, криейтив директори, дизайнери, копирайтъри, печетари и продуценти. Форматът ще развива познанията и уменията на професионалистите да създадат заедно бързо и качествено цяла кампания за един от най-натоварените рекламни периоди – Коледа.

Маркетинг и аутдор специалисти, професионалистите, заети в рекламата и ПР, дизайнери, артисти, фотографи. Към всички тях е насочен мастър класа с проф. Христо Кафтанджиев, чиято основна тема е „Визуални маркетингови комуникации – принт дизайн и опаковки“. Сред акцентите на събитието ще бъдат визуалните стратегии в маркетинг комуникацията и използването на различни елементи за постигане на предварително заложените цели – цветове, шрифтове и други.

С още по-богато съдържание и по-голяма изложбена площ

COPIS 2019 дава своята ясна заявка за това и тази година да бъде най-значимото събитие в календара на специалистите в сферата на печатните и рекламните комуникации. Затова те вече са в очакване на дните от 25 до 27 септември.

Повече информация за това какво предстои, може да откриете на сайта на изложението www.copi-s.com.

Коментари

Tuk-Tam Copyright 2019. Designed with love by Despark. Developed by Hlebarov.com