„За да сбъднат мечтите си се изисква мотивация, усърдна работа, желание и щипка късмет.“

Категории: Експертни статии | Публикувано на 5 юни 2015

Logo_Metropolitan Hotel Sofia_NEWС удоволствие ви представяме Мартина Божанска, директор Маркетинг и продажби, която ще ви разкаже повече за своя кариерен път и възможностите за развитие в Метрополитън хотел София.

Мартина придобива своето образование в чужбина, но се връща обратно в България, за да стартира и развие своята кариера в туризма. 

FullSizeRenderТя завършва бакалавър по хотелиерство и туризъм от University of Derby, Англия, а след това придобива и висша швейцарска диплома по хотелиерство от Swiss Hotel Management School, Швейцария. Работният й опит започва като маркетинг агент на Wizz Air при навлизането на компанията на българския пазар. В последствие навлиза в хотелиерския бизнес като организира събития и коктейли в хотел Кемпински София, а след това е супервайзър в Tulip Inn Lausanne-Beaulieu, Швейцария. От 2009г. насам е директор Маркетинг и продажби в Метрополитън Хотел София.

В свободното си време обича да играе тенис и да тича, а зимата да кара ски. Тя е и от първия випуск на ‘Лидерска академия’ на Съвета на жените в бизнеса.
В момента завършва магистърска програма по Иновации, предприемачество и финанси на Висше училище по застраховане и финанси в партньорство с Бизнес институт.

Как изглежда един работен ден в Мetropolitan? С какво се отличава работната среда? Приятна атмосфера, приятелски, млад и мотивиран екип и клиенти от различни култури, пристигащи от целия свят. Всеки ден срещаменови предизвикателства, учим нови неща и в края на деня осъзнаваме какво сме постигнали.

Какъв съвет бихте дали на младите хора, които искат да се развиват в сферата на туризма?
Бих ги посъветвала да натрупат повечеопит и знания, да се опитат да научат по нещо от всеки, до когото се докосват. Важно е да си поставят дългосрочни цели още в самото начало, които да раздробят на малки стъпки и да ги следват неотлъчно. Нека да не очакват да достигнат бързо до най-високото стъпало. За да сбъднат мечтите си се изисква мотивация, усърдна работа, желание и щипка късмет.

Според Вас, DSC_4518кои качества е важно да развиват младите хора, за да бъдат добре подготвени за пазара на труда?
Напоследък все повече се говори зат. нар. soft skills, които са предимство и в хотелиерството. Това, което отличава един служител от друг обаче е неговото желание за развитие, способността да се учи бързо и да търси нови знания и не на последно място лоялността към работодателя.

Какви са уникалните предизвикателства в сектора, в който работите? Какви са очакванията Ви за бъдещото му развитие? Хотелиерството в България е един сравнително наситен сектор, в който е необходимо отличително конкурентно предимство за придобиване на пазарен дял и развитие на бизнеса. Повечето туристически обекти осъзнават или съвсем скоро ще осъзнаят нуждата от въвеждане на иновации, както продуктови, така и в процесите. Именно в тази насока, младите хора могат да допринесат за положителното израстване на бизнеса чрез своите иновативни проекти и визия за бъдещето.

Ако се интересувате от възможности за кариера в сферата на туризма, разгледайте предложението за старт с Метрополитън Хотел София тук.

Коментари

Tuk-Tam Copyright 2018. Designed with love by Despark. Developed by Hlebarov.com