Fourth

За компанията

Fourth е водещ световен доставчик на облачни решения в сферата на хотелиерството и ресторантьорството. През 2019 г. Fourth обедини сили с HotSchedules – доставчик на решения за управление на работната сила и инвентара в ресторантьорството. В резултат на сливането бе създаден първият и единствен по рода си напълно интегриран софтуер с оперативни решения за работната сила и контрола на разходите в областта на ресторантьорството и хотелиерството. Компанията обслужва клиенти по целия свят и от всякаква величина – от единични обекти и франчайз вериги до глобални вериги от ресторанти и хотели. Комбинираният пакет с решения по модела „софтуер като услуга” (SaaS) включва планиране, работно време и присъствие, проследяване на кандидати, обучение, доставка на инвентар и управление на човешки ресурси, бонуси и възнаграждения. Той вече обслужва клиенти от 120 000 обекта по целия свят и се поддържа от екипи в офиси в САЩ, Великобритания, България, Китай, Австралия и Обединените арабски емирства (ОАЕ). В България компанията има присъствие от 2015 г. В Технологичния хъб в София имаме над 110 специалисти, които разработват и мобилни приложения в облака, използващи Microsoft .NET и JavaScript технологии. Ангажирани сме с постоянното усъвършенстване на всички решения и непрекъснато развиваме технологичния ни стек.

Обяви

Placeholder

Senior • София

Placeholder

Senior • София

business
Сектори
ИТ, Хотели и ресторанти
people_alt
Брой хора в екипа
Над 800
place
Oфиси
София, бизнес сграда Capital Fort - бул. Цариградско шосе 90, ет.13

Интересни факти

check_circle_outline
2013 г. Fourth е призната от Clearwater International като една от водещите независими фирми за облачни технологии във Великобритания.

Поради „впечатляващ растеж, скорошната експанзия в САЩ, създаваща нови възможности за бизнеса… фирмата продължава да представя нови и иновативни продукти, които отговарят на нуждите на клиентската ѝ база.“

check_circle_outline
2015 г. - „Доставчик на софтуер за заплати“ на годината и „Проект за заплати“ на годината от Chartered Institute of Payroll Professionals (CIPP)

check_circle_outline
2016 г. - „100-те най-добри компании за работа“ – вестник The Sunday Times

check_circle_outline
Всички членове на инженерните ни екипи разполагат с 12 дни в годината за личностно развитиe.

За да може всеки да отдели време и да помисли за своето израстване и кариерен път.

check_circle_outline
Най-големият източник на таланти е програмата ни за препоръки.

Тя е в сила както за настоящи, така и за бивши служители.

check_circle_outline
Офисът в София се гордее, че има служители с повече от 10 години опит в глобалната компания.

Oказва съдействие на ценни специалисти при преместването им в България от други държави.

check_circle_outline
От 2015 г. до днес вече над 50% от членовете на екипа са били повишени или са сменили ролите си в рамките на организацията.

Компанията в снимки

Предимства и бонуси

self_improvement
Допълнителни дни отпуск, натрупващи се на база годишен стаж в компанията
cake
Допълнителен ден отпуск за рожден ден
volunteer_activism
4 допълнителни дни за доброволческа дейност
schedule
Гъвкаво работно време
directions_run
Ранно приключване на работния ден в петък
local_hospital
Допълнителна здравна застраховка с включени дентални услуги
favorite
Програма за подпомагане на служители (ЕАР) с възможност за психологични, финансови и юридически консултации
people
Тиймбилдинги и партита
restaurant
Седмична закуска в офиса
sports_baseball
Карта за спорт
videogame_asset
Зала за игри
local_offer
Намаления за служители в търговски обекти
sports
Участие в спортни турнири
spa
Масажи в офиса
verified
Сертификационни курсове
school
Вътрешнофирмено обучение
local_activity
Билети за конференции и семинари
groups
Коучинг/ менторска програма
developer_board
Индивидуален план за кариерно развитие
health_and_safety
Седмици на здравословния живот
local_drink
Плодове и здравословни напитки
child_friendly
Подпомагаща бонус схема за нови родители
redeem
Отстъпки в сградата на Capital Fort


Интересни проекти