Мениджър ключови клиенти

Бон ЕООД е тясно специализиран производител на ексклузивни храни за птици с износ в 20 европейски държави, САЩ и Канада.

Високият фирмен морал, приятелската работна атмосфера и желанието ни за непрестанно развитие са основите на нашия успех.

Оттам надграждаме с устойчива социална политика, модерна база и технологии, за да се превърнем в най-логичния избор за нашите именити клиенти от Западна Европа и Северна Америка.

Мисията ни е да раздвижим закостенелия европейски пазар, чрез уникални продуктови решения и маркетинг концепции.

За да я изпълним успешно имаме нужда от амбициозен и мотивиран кандидат за дългосрочно заемане на позицията мениджър ключови клиенти за D-A-CH региона.

 

Основни отговорности :

  • Отговаря за цялостната търговска дейност на Компанията, свързана с клиенти от Германия, Австрия и Швейцария (D-A-CH Region);
  • Следи развитието на пазара, позиционирането на конкурентите и предлаганите продукти, рекламното им присъствие и на тази база разработва офертите към клиентите в управлявания от него пазар;
  • Поддържа ползотворни взаимоотношения със съществуващите клиенти и бизнес партньори;
  • Идентифицира и реализира нови търговски възможности;
  • Предлага нови продукти, концепции и продажбени решения, като осигурява предварителна информация и спецификация за тях;
  • Изготвя оферти и осъществява активни продажби. Активно търси обратна връзка с клиентите за реализираните продукти и услуги с цел непрекъснатото подобряване качеството на предлаганите от Компанията продукти и изпраща оферти до клиенти на Компанията.
  • Подготвя и организира участието на Компанията в търговски търгове на настоящи и потенциални клиенти;
  • Прилага съвременен търговски подход за промотиране, преференциране и прилагане на търговски отстъпки за клиентите;
  • Предоставя регулярни отчети за изпълнение на договорите, продажбите по клиенти, провежданите маркетингови кампании и други икономически анализи;
  • Осъществява ежедневен контрол на дейността на асистентите в отдела;
  • Подпомага организацията на участията на фирмата в международни форуми и изложения;

 

Изисквания към кандидата :

  • Пет годишен стаж по специалността;
  • Отлични комуникативни умения при водене на търговски преговори;
  • Креативност и внимание към детайла;
  • Отлична писмена и говорима грамотност на български и немски език;
  • Владеене на втори западен език, както и продължителен престой в чужбина са предимство.
  • Отлични умения за работа с офис пакети – Word, Excel, PowerPoint;
  • Умения за работа със специализиран софтуер в сферата на продажбите;
  • Желание за пътуване в страната и чужбина;
  • Желание за надграждане на уменията, респективно мотивация за повишаване на квалификацията.

 

 Личностни качества :

  • Инициативен и адаптивен към работата на екипа;
  • Проявява лична ангажираност към работния процес;
  • Креативен, с отлични комуникационни умения;
  • Активна и динамична личност, ориентирана към постигане на успех;
  • Протърговски ориентиран, със стратегически поглед и подход към пазара;
  • Възможност за командировки в Западна Европа;
  • Шофьорска книжка – категория B;

 

 Ние Ви предлагаме :

  • Шанс за дългосрочно развитие;
  • Регулярни обучения и семинари, водени от чуждестранни ментори;
  • Здравословна приятелска атмосфера и силно зачитане на мнението на всеки от екипа;
  • Висок морал, социална политика и фирмена култура;
  • Възможност да  се реализирате като професионалист в сферата на търговската дейност;
  • Отлични условия за работа във високо квалифициран млад и мотивиран колектив;
  • Отлично трудово възнаграждение.

 

  • Ако желаете да се станете част от екипа на Търговския отдел на нашата Компания и да се изградите като професионалист в сферата на търговската дейност.
    А
    ко желаете да получите допълнително безусловно обучение в тази сфера и да доизградите Вашите професионални умения,

 

Mоля, изпратете професионална автобиография и мотивационно писмо на имейл: velichkov@bon.bg 

Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

 

  • Централният офис на фирмата е в гр. Павликени и фирмата осигурява комфортен безплатен транспорт от гр. Велико Търново, гр. Габрово и гр. Севлиево. 

 

За още възможности за работа, стани част от нашата професионална
общност и кариерен бюлетин

Регистрирай се
Tuk-Tam Copyright 2018. Designed with love by Despark. Developed by Hlebarov.com