Асистент снабдяване

Бон ЕООД е тясно специализиран производител на ексклузивни храни за птици с износ в 20 европейски държави, САЩ и Канада. Високият фирмен морал, приятелската работна атмосфера и желанието ни за непрестанно развитие са основите на нашия успех. Оттам надграждаме с устойчива социална политика, модерна база и технологии, за да се превърнем в най-логичния избор за нашите именити клиенти от Западна Европа и Северна Америка.

Мисията ни е да раздвижим закостенелия европейски пазар в бранша, чрез уникални продуктови решения и маркетинг концепции.

За да я изпълним успешно имаме нужда от амбициозен и мотивиран кандидат за дългосрочно заемане на позицията: Асистент снабдяване.

 

Основни отговорности:

  • Обработване на различни счетоводни документи постъпващи от доставчиците на Компанията, като следи дали са спазени всички договорености между сраните;
  • Ежемесечно работи съвместно с отдел Счетоводство за набавяне на всички необходими комплекти с документи за извършени плащания  или доставки, за които не са получени нужните документи;
  • Изготвя необходими справки за наличности, движение на материали, салда и други;
  • При необходимост замества отсъстващ колега по отношение на документалната част на поръчките и работа със системата.

 

Изисквания към кандидата :

  • Да има завършено висше икономическо образование;
  • Отлични умения за работа с офис пакети – MS Office;
  • Работа с ЕRP системи – MS Dynamics NAV или SAP е предимство;
  • Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
  • Да има опит на подобна работа от 2 -5 години;
  • Има желание да се развива и учи.

 

Личностни качества:

  • Да умее да общува с различни хора и да има добро поведение;
  • Да умее да организира работата си и да проявява инициатива;
  • Да е дисциплиниран и да спазва правилата за работа в Компанията;
  • Да е прецизен при изпълнението на различните дейности;
  • Да е коректен в отношенията си с останалите членове на Компанията;
  • Да може да работи в екип и да притежава отлични комуникативни умения.

 

Ние Ви предлагаме:

  • Шанс за дългосрочно развитие;
  • Здравословна, приятелска атмосфера и силно зачитане на мнението на всеки от екипа;
  • Висок морал, социална политика и фирмена култура;
  • Отлични условия за работа във висококвалифициран млад и мотивиран колектив;
  • Отлично трудово възнаграждение.

 

  • Ако желаете да се станете част от екипа на нашата Компания и да се докажете като професионалист в сферата на Вашите отговорности.
    Ако желаете да получите допълнително безусловно обучение в тази сфера и да доизградите Вашите професионални умения. 

 

     Моля  изпратете  професионална автобиография и мотивационно писмо на имейл: velichkov@bon.bg

Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Краен срок за подаване на документите до 28.08.2018 г. 

 

  • Централният офис на фирмата  е в гр. Павликени и фирмата осигурява комфортен безплатен транспорт от гр. Велико Търново, гр. Габрово и гр. Севлиево.

 

За още възможности за работа, стани част от нашата професионална
общност и кариерен бюлетин

Регистрирай се
Tuk-Tam Copyright 2018. Designed with love by Despark. Developed by Hlebarov.com